flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по виконанню Закону України «Про звернення громадян» за ІI півріччя 2018 року

10 січня 2019, 14:56

Відповідно до чинного законодавства громадяни мають право звернутись до суду  із зверненням. Організація особистого прийому громадян проводиться регулярно у встановлені дні та години. Голова суду та керівник апарату проводять особистий прийом з питань організації роботи суду. Графік часу і особистого прийому громадян проводиться згідно наказу Уманського міськрайонного суду № 3 від 20.01.2012 року. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на офіційному веб-сайті суду. Всі звернення та скарги громадян, подані на прийомі, реєструються в загальному порядку, передбаченому законодавством, а результат розгляду громадянину повідомляється письмово або усно по його бажанню.                                    

    Зокрема, протягом ІI–го півріччя 2018 року Уманським міськрайонним судом Черкаської  області було зареєстровано 18 звернень громадян. Терміни розгляду звернень громадян не порушувались.

   У роботі з письмовими зверненнями громадян, а також під час особистого прийому забезпечується дотримання етики поведінки державного службовця, кваліфікований, неупереджений, об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд порушених питань з метою їх оперативного розв’язання.

     Для підвищення ефективності роботи суду щодо організації роботи зі зверненнями громадян, суд забезпечує:

  • узагальнення, аналіз стану роботи суду в частині організації роботи зі зверненнями громадян;
  • обговорення звернень громадян на нарадах.

     З метою недопущення недоліків у роботі зі зверненнями громадян у суді проводиться:

  • постійний контроль над організацією роботи зі зверненнями громадян;
  • виявлення та усунення причин, що спонукають громадян звертатись із скаргами, вживаються усі можливі заходи для зменшення підстав для звернень та об’єми скарг, які надходять до суду;
  • недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, з порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
  • з метою розвитку правової культури громадян, на інформаційних стендах, веб-сторінці суду, друкованих засобах масової інформації розміщується інформація законодавчого характеру.

    За результатами вищевикладеного, можна зробити такий висновок, що Уманським міськрайонним  судом Черкаської області  на високому рівні проводиться робота з розгляду звернень громадян, що надходять до суду. Збоку керівництва здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам.