flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян за II квартал 2024 року

08 липня 2024, 09:11

Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян за II квартал 2024 року

 

Робота зі зверненнями громадян в Уманському міськрайонному суді Черкаської області спрямована на забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України та Законі України «Про звернення громадян».

За результатами проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян встановлено, що за II квартал 2024 року до Уманського міськрайонного суду Черкаської області надійшло 9 звернень, а саме: 9 інформаційних запитів.

 Інформаційні запити  стосувалися надання інформації  про кількість суддів кримінальної спеціалізації, про отримання судом інформаційного запиту та надання інформації щодо запиту, про тривалий розгляд цивільної справи та перебування судді на роботі, а також про кількість виданих наказів про надання відпусток судді. Скарги за даний період до суду не надходили.

Звернення громадян, що надходили до суду реєструвалися в день їх надходження в програмі автоматизованої системи документообігу суду. Далі звернення були неупереджено, об'єктивно і всебічно розглянуті.  Достовірні, вичерпні та об'єктивні відповіді були надані з дотриманням строків, передбачених статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».

 В.о. голови суду здійснюється постійний контроль своєчасності розгляду та оперативності вирішення порушених питань у зверненні.

У результаті проведеного аналізу порушення строків розгляду звернень громадян  не виявлені, робота зі зверненнями громадян в Уманському міськрайонному суді здійснюється на належному рівні, відповідно до вимог чинного законодавства.