flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз організації роботи зі зверненнями громадян за IV квартал 2024 року

06 січня 2025, 09:14

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про звернення громадян», громадяни мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, медіа, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

За результатами проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян встановлено, що за IV квартал 2024 року до Уманського міськрайонного суду Черкаської області надійшло 34 звернення, а саме: 33 інформаційні запити та 1 скарга.

Інформаційні запити  стосувалися надання інформації  про функціонування КП «Д – 3», відеоконференцзв’язку, відпусток суддів, навантаження суддів, наявних вакантних посад в суді та розгляду справ. Скарга стосувалася тривалого розгляду справи суддею.

Звернення громадян, що надходили до суду реєструвалися в день їх надходження в програмі автоматизованої системи документообігу суду. Далі звернення були неупереджено, об'єктивно і всебічно розглянуті.  Достовірні, вичерпні та об'єктивні відповіді були надані з дотриманням строків, передбачених статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».

 В.о. голови суду здійснюється постійний контроль своєчасності розгляду та оперативності вирішення порушених питань у зверненні.

У результаті проведеного аналізу порушення строків розгляду звернень громадян  не виявлені, робота зі зверненнями громадян в Уманському міськрайонному суді здійснюється на належному рівні, відповідно до вимог чинного законодавства.

Для зручності громадян на офіційному вебсайті суду наявна форма електронного звернення, а також актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, які розміщуються щоквартально.